środa, 29 grudnia 2021

Słowem wstępu

 

Papierowe nożyczki

Ciekawa jestem ile osób to przeczyta. Czy ktoś w dzisiejszych czasach poświęca czas na czytanie wpisów powitalnych? Założę się, że mało kto, a mimo to się przedstawię.

Nazywam się Aneta i serdecznie witam Was w "Papierowych nożyczkach". Zakładając tego bloga szukam miejsca dla siebie, swoich hobby i przemyśleń. Zajmuję się scrapbookingiem, decupage, rysuję, szyję, tworzę z żywicy i próbuję przerabiać otaczające mnie rzeczy. Wszystkiego po trochu bo życie jest za krótkie by się ograniczać, a jednocześnie ja nie znalazłam na razie tego co pochłonęło by mnie bez reszty. Uważam również, że wszechstronność to dobra cecha, która znacznie ułatwia życie (na przekór tym co mówią, że jak ktoś zna się na wszystkim to tak naprawdę nie zna się na niczym). Jednym słowem jestem rękodzielnikiem, który nie boi się próbować nowych technik.

Papierowe nożyczki miały być swego rodzajem przenośnią, połączeniem papieru i nożyczek czyli dwóch rzeczy, z których korzystam najczęściej. Właściwie to znajdą one zastosowanie w każdym wymienionym przeze mnie hobby.

Mimo, że blog ma być poświęcony głównie różnym pracom rękodzielniczym, proszę się nie zdziwić gdy pojawi się tu coś innego. Jest tyle rzeczy, których nadal się dowiaduję i codziennie uczę. Z chęcią będę się nimi dzielić.

Trzymajcie się ciepło :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz