poniedziałek, 3 stycznia 2022

Nauka rysunku - Drawing challenge 2022


Kiedyś uwielbiałam rysować. Było to jednak tylko hobby, które w natłoku obowiązków odeszło na drugi plan. Po 6 latach przerwy chciałabym znowu chwycić za ołówek, więc rok 2022 zaczynam z postanowieniem by kontynuować naukę rysowania. Chcę skupić się na wszystkim tym co kiedyś sprawiało mi trudności (między innymi anatomia i rysowanie rąk). Swoje postanowienie noworoczne nazwane "drawing challenege" chciałabym prezentować na blogu w formie comiesięcznych podsumowań rysunkowych. 

Bardzo podoba mi się możliwość oceny progresu poprzez redraw czyli ponowne rysowanie starych prac. Tak więc wybrałam jedną pracę, którą narysowałam ponownie z pewnymi modyfikacjami i do niej co dłuższy okres czasu będę się odnosić.
( praca z okresu 2016-2017)

(01.01.22 r.)


Jak na taki długi okres przerwy jestem zadowolona z efektu. Wiem, że pracy do ideału wiele brakuje, ale po to właśnie stawiam sobie to wyzwanie ;) Tak więc, książki i filmy do nauki już mam i jak uda mi się coś z tego wykrzesać to pierwsze rysunkowe podsumowanie ukaże się w połowie lutego. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz